Velkommen til grundejerforeningen Venøbugt

Østervang 4                                      Tlf. 23983532
                     7830 Vinderup.                                 ole-leif@live.com

Næstformand:
                   Tove Rasmussen                             Strandlyst 86.
                      Kildevej 86                                      Tlf. 28 94 63 05.
                      7500 Holstebro.                            t.g.rasmussen@hotmail.com

Kasser:
                     Andreas Madsen                              Strandlyst 70.
                     Vindelevgård 165                             Tlf. 30 91 46 20.
                     7830 Vinderup.                                 ama@madsen.mail.dk

Sekretær:
                     Kirsten Eriksen                                Vigen 26
                     Haugled 13                                      Tlf. 28 68 00 87                                         7300 Jelling                                      Haugled13@gmail.com

Medlem:
                     Svend Pilgård                                  Vigen 98
                     Kirkevej 37                                       Tlf. 20 20 35
                     7830 Vinderup.                                 service@svendsvvs.dk

Revisor:
                     Hans Kurt
                     Strandlyst 79                                     Tlf. 61429640
                     7830 Vinderup

« forrige top næste »

HJERTE STARTER FINDES PÅ HANDBJERG MARINA, klik her for indfo

W3Schools

Grundejerforeningen Venøbugt

Grundejerforeningen Venøbugt, er en del af sommerhus området i Handbjerg. Der er idag 126 grundejere som medlemmer.

Arealet som grundejerforeningen dækker er vejene "Strandlyst" og "Vigen" . Det kan ses på dette kort.

Området er en rigtig oase med masser af fælles grønne områder til fri afbenyttelse. Gode sti-systemer som giver let adgang til stranden og Handbjerg Marina. Stor fodboldbane, legeplads til både store og små børn, samt petanq bane.

Medlemmerne i grundejerforeningen har flere fælles arangementer i løbet af året. En af dem er et forårs arangement, hvor rigtig mange møder op og giver en hånd med at vedligeholde, fælles arealerne i vores område. Det kan være lidt beskæring af træer, vedligehold af legepladsen, petanq bane og lidt oprydning efter vinterens storme. En rigtig hyggelig formiddag som ofte også giver lidt til den lille sult og tørst.

Af andre arrangementer kan nævnes generalforsamlingen, den bliver afholdt i juni mdr. Her er der mulighed for at være med til at præge, hvad der skal ske i foreningen fremover.